
Nynější majitel Craig Lieberman, který stál jako technický odborník při zrodu scénáře pro film Rychle a zběsile, koupil tuto Toytotu Supru od nějakého podnikatele. Byla naprosto sériová, avšak dlouho netrvalo a začal ji překopávat.

Vůz byl postaven za účelem
reklamy. Na přestavbě se podílely společnosti zvučných jmen, jakou jsouGreddy, Eibach, Stillen, Clarion či NOS. Po dokončení se Supra nechala
nalakovat na žluto, nasadily se 18ti palcové ráfky, vyšperkoval motor a
doladilo audio. Majitel poté jezdil s vozem po přehlídkách, vyhrával ceny
a stál mnohokrát před objektivy fotografů tuningových magazínů, ale to
nejlepší ho teprve čekalo.
Vlastně mnoho artefaktů z tehdejší úpravy ve
voze zůstalo. Například motor se již od té doby nezměnil, je to pořád ten
stejný přeplňovaný třílitr s NOSem o výkonu 544 koní. Brzdy jsou stále ty
závodní od Stillenu a při pohledu do interiéru je to opět o tom samém. DVD
přehrávač, 3 displeje a Playstation. Avšak na jaře
roku 2000 byl vůz
spatřen lidmi z Universal Pictures, kteří ho chtěli jako hlavní vůz pro
tehdy právě připravovaný trhák Rychle a zběsile. Studio si tuto Supru
vypůjčilo a začalo ji měnit. Napřed byl obstarán kompletní kit plastů od
Bomexe, který byl jako jediný svého druhu dovezen přímo z Japonska.
To bylo přesně to, co Supře sluší. Poté již
následovala nelehká práce a to vybrat tu správnou barvu. Volba padla na
oranžovou barvu Lamborghini a myslím, že nikdo z nás si nyní ani jinou
barvu nedokáže představit. Vybrat nové ráfky byla hračka, chtělo to něco
neobvyklého a proto se šáhlo po krásných ostře řezaných devatenáctkách.
Stačilo přidat pořádné křídlo plus kapotu s větracími otvory a bylo vše
hotovo. Vlastně nebylo. Vždyť by chybělo to, co dělá všechny vozy v tomto
filmu tak výjimečné. No přeci polepy, tak šup tam s nimi a je to.
Aby Craigovo auto nebylo podrobováno takovému
týrání, které se sem tam ve filmu objevilo, byly postaveny repliky, které
byly v průběhu filmu kompletně zničeny. Craigovo auto se používalo pouze
jako předloha a objekt pro filmování všech
detailních záběrů. Poté se
objevovalo „pouze“ na premiérách promítání a různých prezentačních akcích.
Vůz byl prý k vidění ve stovkách amerických i zahraničních novin, nemluvě
o různých jiných magazínech a publikacích. Dostal na více než 6 titulních
stran.
Jednoduše je to skutečná hvězda. Taky aby ne,
když jí majitel věnoval každý den z posledních dvou let svého života a
„nacpal“ do ní v přepočtu přes 5 miliónů korun. O skutečném vztahu
majitele k jeho vozu svědčí i to, že Supra stojí ve vyhřívané garáži a je
každý týden alespoň jednou ručně naleštěna.
Převzato z http://www.tuning.cz/